10 типових помилок новачків при заробітку на сайті

Помилки новачків при заробітку на власному сайті

Всі кому не лінь зараз створюють сайти, а основна причина цього явища – можливість заробітку в інтернеті.

Кожен день інтернет поповнюється майже на мільйон ресурсів у всьому світі, але перспективи відкриваються тільки для одиниць. Більшість кидає свої проекти ще на етапі розвитку, тому що вони не приносять прибутку.

Є маса причин, чому сайт не приносить грошей (очікуваного доходу). Найчастіше вони є наслідком дій власників сайтів.

Ми зібрали 10 помилок заробітку на сайтах, які зустрічаються найчастіше. Якщо ви хочете отримувати профіт від свого ресурсу, необхідно врахувати кожну дрібницю, діяти грамотно і не лінуватися.

Що заважає багато заробляти на сайті?

Те, що ви вирішили розібратися в причинах – це вже добре. Далеко не кожен намагається з’ясувати, з чим пов’язані низькі доходи його майданчику. Причин може бути кілька, подивіться, які вони бувають, і перестаньте допускати недоліки в своїй діяльності:

Немає плану дій. Займаючись чим завгодно, необхідно планувати своє майбутнє, встановлювати конкретні цілі і прагнути до їх досягнення. Це допомагає стимулювати активність і домагатися кращих результатів. Наприклад, поставте перед собою завдання – заробляти за 30$ на добу. Відштовхуючись від чіткої суми, простіше підібрати відповідні методи.

Використовуються невідповідні методи. У вебмайстрів є широкий вибір способів монетизації своїх ресурсів. Приміром, доступний заробіток на сайті, надаючи послуги. Під кожен проект необхідно шукати варіанти індивідуально. Мій блог створений на тему заробітку, ідеальний спосіб його монетизації – це залучення рефералів. Відштовхуйтеся від тематики і виду ресурсу.

Сайт не розвивається. Про який прибуток може йти мова, якщо для розвитку проекту не прикладається ніяких зусиль. Якщо ви думали, що після розміщення 5-10 статей на вас обрушаться тонни доларів, то глибоко помилялися. До того ж конкуренція висока, щоб заробляти на сайті доведеться довго розвивати проект.

Спроба заробити відразу багато. Ця помилка згубила багатьох новачків. Тільки розробникам незвичайних і серйозних проектів іноді щастить, і вони починають майже одразу отримувати солідні гроші. В 99.9% випадків, доводиться поступово збільшувати доходи, займаючись просуванням майданчику. Краще спочатку навіть вкладати гроші, а не чекати прибутку.

Бізнес не розвивається. Мова йде не тільки про комерційні сайти, але й про методи монетизації. Можливо, ви топчитесь на місці, боячись щось поміняти. Якщо ви колись скористалися рекламним сервісом для молодих ресурсів, то чому б не перейти на щось більш серйозне? Потрібно постійно вдосконалювати методи монетизації.

Обрана погана тематика. Є деякі тематики, в яких складно заробляти великі гроші. З такими проблемами стикалися власники сайтів під школярів або сайтів з відео для дітей. Їхні відвідувачі – неплатоспроможним цільова аудиторія. Тому, рекламодавці рідко замовляють рекламу на подібних ресурсах і не готові платити багато.

Робіть свій сайт максимально якісним

Не використовується SEO. Основне джерело трафіку – це пошукові системи. Якщо не застосовується оптимізація, сподіватися на хороші позиції не варто. Звичайно, є й інші джерела трафіку, але в будь-якому випадку потрібно працювати над веб ресурсом і робити його якнайкращим для відвідувачів. Заглиблюйтесь в SEO, без цього не стати успішним вебмайстром.

Занадто багато реклами. Намагаючись отримати максимальний дохід, деякі вебмайстри додають на сайт купу реклами. Вони сподіваються, що відвідувачі натиснуть хоча б на один рекламний блок. Як показує практика, такі майданчики нікому не подобаються і їх просто залишають, щоб знайти більш пристойний проект, де зручніше переглядати контент.

Сайт неякісний. Незручна навігація, застарілий дизайн, постійні зависання, повільне завантаження, неприйнятний контент. Все це є причиною покинути майданчик, а якщо високий показник відмов, то і прибутку ресурс багато приносити не буде. Не прикладаючи зусиль до розробки сайту, успішного розвитку не чекай.

Не визначена цільова аудиторія. Ще одна поширена помилка. Якщо не маєш точного уявлення, хто заходить на твій сайт, то і не можеш підібрати для людей відповідні пропозиції. Щоб максимально вигідно конвертувати трафік, необхідно підбирати рекламу під конкретну цільову аудиторію.

Незадоволений прибутком зі свого сайту? Нікого не вини, адже помилки допускаєш ти сам. Іншим же якось вдається розвиватися і отримувати прибуток, отже, справа саме в управлінні майданчиком.

Понад 95% від створюваних сайтів, закриваються, закидаються або блокуються. З чим це пов’язано? З тим, що до інтернету в цілому ставляться несерйозно.

Новачки думають «зараз зроблю безкоштовний сайт, посиджу пару днів перед монітором і буду все життя отримувати гроші з нього». Це неможливо, сайти приносять прибуток лише після тривалого розвитку і постійної підтримки.

Вам також сподобається:

Comments: