Міфи про інтернет-маркетинг

Інтернет маркетинг міфи

Існує чимало міфів про інтернет маркетинг, які слугують перешкодами для збільшення прибутків. Багато користувачів віддають шалені кошти так-званим «професіоналам» та «експертам», які проводять платні консультації, вебінари, продають електронні книги. Через це новачки, бажаючи заробити в Інтернеті, наступають на одні і ті ж граблі. Однак творці маркетингових легенд від цього лише виграють.

Тому ми вирішили перечислити в цій статті список найпоширеніших міфів, які заважають працювати за допомогою Всесвітньої павутини.

Легенди, пов’язані з оптимізацією і конверсією

Щоб домагатися кращих результатів у різних сферах бізнесу, потрібно розвіяти поширені стереотипи про успішний інтернет маркетинг. Це дозволить сформувати реальне уявлення про всі важливі моменти.

Найпоширеніші інтернет-казки:

  1. Чим більше лідів, тим краще. Це твердження відповідає дійсності лише частково. Самі по собі ліди значення не мають. Іноді хитрі маркетологи навмисно «накручують» ліди, щоб вести звітність. Насправді, це маркетинговий шум, без якого справи були б на тому ж рівні;
  2. Існують секрети швидкого підвищення конверсії. У всіх маркетологів є свій підхід до вирішення цієї задачі, але якихось незвичайних методів, що дозволяють, у кілька простих дій серйозно збільшити конверсію не існує. У будь-якому випадку, треба застосовувати різні підходи, аналізувати статистику і на основі отриманих даних, робити висновки;
  3. Рівень конверсії зростає завдяки збільшенню кількості користувачів. Вмикайте логіку, кліки це не конверсія, а звичайний перехід на сторінку. Людей можна заманити різними способами, але не факт, що вони почнуть щось купляти. Висока відвідуваність це добре, але пріоритети потрібно розставляти по-іншому;
  4. На просування не обов’язково витрачати ресурси. Розсиланням спаму та накрутками ви тільки злякаєте потенційних клієнтів. Важливо не просто залучати нових клієнтів, а розкручувати свій бренд. Зазвичай це потребує певних інвестицій;
  5. За рахунок зміни дизайну, конверсія підвищується на 5%. Численні дослідження показали, що нереально домогтися такого підвищення конверсії трафіку тільки за рахунок зміни шрифтів, картинок та інших складових. Вони, безумовно, важливі, але до такого показника ніколи не вдасться дійти, змінюючи оформлення.

Ще декілька стереотипів про інтернет маркетинг

Багато користувачів, при піарі свого ресурсу, товару чи послуг, сподіваються на великий результат від відео-реклами. Для них ще кілька міфів:

  • Відеореклама не потребує великих витрат.Через високу ефективність візуальної реклами, деякі вважають її найдешевшим методом для залучення нових клієнтів. Однак зауважте, що змусити людину подивитися ролик не просто. Крім того, доведеться платити за розміщення такого матеріалу на різних майданчиках;
  • Байдуже, що продаєш. Важлива правильна презентація товару. Яким би крутий не був маркетолог, він не зможе продавати поштучно цеглу. Люди, що купують через Інтернет, не дурні та здатні відрізняти вигідні пропозиції від трешу. Звісно подача товару – це важливий фактор, але якщо ви продаєте мотлох, то навряд зможете домогтися успіху.

Є ще кілька окремих міфів, пов’язаних з рекламними матеріалами та текстами. Приміром, що їх можуть створювати новачки. Але без досвіду зробити це практично неможливо.

Сподіваємось, що ця підбірка міфів про інтернет маркетинг застрахує вас від «псевдо-фахівці». Перевіряйте всю інформацію, оцінюючи всі «за» і «проти».

Вам також сподобається:

Comments: