Як здійснювати пошук за ключовими словами?

пошук за ключовими словами

Створюючи власний сайт та наповнюючи його текстами, важливо правильно здійснювати пошук за ключовими словами. На жаль, вебмайстри початківці не достатньо добре розбираються в процесах оптимізації. В результаті на їх сайтах відсутній потрібний трафік з пошукових систем.

Невміння скласти семантичне ядро (підбір ключових слів для сайту) –  одна з причин низьких позицій і відсутності розвиту ресурсів. Якщо ви бажаєте створити сайти саме для заробітку в Інтернеті, не лінуйтеся користуватися сервісами, які допоможуть з вибором потрібних слів. Детальніше про ці ресурси читайте нижче.

Отже правильний підбір ключових слів – це одна з найважливіших умов розвитку сайту. Не достатньо просто подивитися статистику і взяти декілька високочастотних фраз. Слід детально проаналізувати кожен запит, використовуючи спеціальні сервіси.

Як повинен проводитися підбір ключових слів для сайту?

За стандартною схемою все починається з перевірки кількості запитів на WordStat.

Вводимо основний запит для вибраної теми і отримуємо необхідний список:

Основна фраза визначена, також у нас є список додаткових ключових слів, які необхідно включити в текст і підзаголовки. На цьому етапі бажано вибрати хоча б 5 різних фраз з середньою частотністю. Ключі з низькою частотністю теж потрібно використовувати, але їх не обов’язково ставити в заголовки.

Заробіток пошук ключових слів

Перевірка конкурентності ключових слів

Здійснивши пошук за ключовими словами, перш ніж їх використовувати, необхідно перевірити сайти, що знаходяться в Топі по цим запитам. Просуваючи молодий ресурсу, немає сенсу писати статтю під високочастотний запит, вона все одно не пережене трастові ресурси. Тому, вводимо запит і перевіряємо сторінки перших 5-10 конкурентів.Заробіток на сайтах

Зверніть увагу, у видачі знаходяться тільки окремі сторінки сайтів, це вже добре. Якби була заточена головна сторінка під запит, обійти такого конкурента було б занадто складно. Можливо, сторінка знаходиться на першому місці, тому що на неї закуплена потужна ссилочна маса.

LinkPad робота з сайтами

Перевірити це не складно, заходимо на LinkPad і вводимо адресу сторінки одного з конкурентів.

У першої сторінки були виявленні посилання. Вони не такі вагомі, тому обійти конкурента можливо навіть без покупки ссилок. Також бажано перевірити унікальність тексту, розміщеного на сайтах конкурентів. Можливо ресурс використовує крадений контент або неякісний рерайтинг. Така перевірка виконується через ресурс Content-watch.ru.

Зібравши інформацію про конкурентів та зрозумівши, що обійти їх достатньо легко, можна з упевненістю сказати, що підбір ключових слів в Яндекс закінчений. Тепер потрібно написати велику якісну статтю та включити в тег H1 основну фразу. Інші ключові слова додаються в підзаголовки або прямо в текст. Наприклад, провести підбір ключових слів допомагає портал Mutagen. Ця система допоможе швидко проаналізувати інші ключові слова, вибрані для просування. В цьому сервісі визначається рівень конкуренції обраної фрази. Через ботів, розробники дають безкоштовні перевірки тільки для тих, хто вносив на баланс хоча б рубль.

Оптимальний результат – від 1 до 15. Якщо показник буде вище, то просуватися буде важко. При рівні понад 20, молодому сайту не пробитися. Таку перевірку слід зробити з кожним додатковим ключем.

Пошук за ключовими словами: як це допоможе обійти конкурентів?

З пошуком та підбором ключових слів ми вже розібралися. Тепер потрібно зрозуміти, про що слід писати та, які слова потрібно використовувати. Пошукові боти не розуміють сенсу статей, вони проводять машинний аналіз. Тому, така перевірка теж необхідна.

Знову ж відкриваємо всі сторінки сайтів конкурентів, які ми плануємо обійти і копіюємо з них тексти в звичайний блокнот. Так, всі статті повинні йти один за одним, вийде величезний документ:

Для визначення часто використовуваних слів в тексті нам стане в нагоді «Оптимізатор тексту» у сервісі Seotxt. Тут все просто, копіюємо текст з блокнота, вставляємо його в форму і тиснемо Аналіз. Обов’язково виставляйте параметри. Бажано провести перевірку не тільки по 1 слову, але і по 2 або 3 словам.

У підсумку, ми отримуємо ще кілька слів, які потрібно обов’язково додавати в тіло статті. Можливо, вони не належать до ключових, але якщо конкурентам вдалося вийти в ТОП з такими текстами значить, пошуковий бот вбачає в цьому якийсь сенс. Робота виконана, можна приступати до створення контенту.

Висновки

Якщо ви самі не здатні розробити якісний текст, використовуючи отримані дані. Текстовий контент можна замовити у професіоналів, наприклад на сайтах Advego чи Weblancer.

Обов’язково дайте авторам список ключових слів та фраз, отриманий на останньому кроці. На основі всіх цих даних, простіше створити матеріал, гідний перших позицій видачі.

Таким чином, щоб вивести свій сайт в топ, необхідно здійснювати пошук за ключовими словами. Якщо підійти до цього питання уважно, то ваш ресурс неодмінно стане одним з найуспішніших.

Вам також сподобається:

Comments: