Професія інтернет-маркетолог: обов’язки, необхідні знання та особливості роботи

інтернет-маркетолог

Зі стрімким зростанням популярності роботи у всесвітній павутині щодня створюються все нові вакансії. Такою є посада інтернет-маркетолог. Саме про неї детально розкажемо в статті.

Про неї відомо чимало, проте далеко не всі користувачі мережі до кінця розуміють, які функції виконує цей фахівець, і чим так важлива його професія для сучасного розвитку віртуального бізнесу. Але треба відзначити, що інтернет-маркетинг в Україні поступово розвивається. Тому давайте детально розглянемо питання, хто такі маркетологи, і що входить в їх обов’язки.

Хто це такий інтернет-маркетолог?

Якщо розглядати тільки сам термін, то, кажучи простими словами, інтернет-маркетолог – це фахівець, який займається впровадженням цілого комплексу заходів, спрямованих на просування на віртуальному ринку різноманітних товарів і послуг.

Розкрутка сайтів, або пабліків у соціальних мережах теж входить в його компетенцію. Проте цим його завдання не обмежуються. Справжні професійні маркетологи – це люди, які зобов’язані не тільки вміти використовувати інтернет-технології для просування послуг, а також розбиратися в психології партнерів. В іншому випадку їх діяльність не буде мати ніякого сенсу.

Незважаючи на свою новизну, професія інтернет-маркетолога сьогодні є вкрай популярною на віртуальному ринку. Веб-маркетинг дозволяє легко і швидко просувати продукцію, оскільки використання спеціальних інструментів інтернет-маркетингу більш тонко підштовхує користувачів до здійснення необхідної дії, тобто, має місце завуальоване психологічний вплив.

Як видно, спеціаліст з інтернет-маркетингу – це дуже відповідальна посада, тому він повинен відповідати певним вимогам. Розглянемо їх детальніше.

Читайте, як заробляти гроші на трансляціях відео.

Необхідні знання та навички інтернет-маркетолога

Що за професія маркетолог, ми описали, тепер розглянемо які потрібні знання для роботи? Представники цієї професії зобов’язані вміти:

  • збирати, фільтрувати та аналізувати дані про попит і пропозиції на продукцію;
  • залучати цільову аудиторію, досконально вивчати її потреби;
  • розробляти стратегію просування продукції або послуги в інтернеті;
  • контролювати процес створення і розкручування сайтів;
  • проводити рекламні кампанії, а також піар акції, спрямовані на привернення ЦА;
  • розробляти або замовляти на спеціальних біржах якісний контент для залучення людей на сайт;
  • рекламувати послуги або продукцію в соцмережах (smm-просування);
  • впроваджувати вірусний маркетинг, що передбачає створення рекламного посту або ролика, який спонукає користувачів мережі поширювати його серед своїх друзів;
  • працювати з різними видами реклами в інтернеті;
  • організовувати поштові розсилки;
  • розміщувати рекламні публікації на різних сайтах;
  • виконувати всю роботу, пов’язану з просуванням сайтів, товарів, а також послуг у інтернеті.

Якщо вміти хоча б частину із цього списку, то можна дуже добре заробляти в інтернеті, зарплата хороших маркетологів вимірюється сотнями і навіть тисячами доларів.

Особисті якості важливі для маркетолога

Сьогодні, як уже зазначалося, звичайна реклама не користується великою популярністю. До того ж вона стала набридати людям, а от інтернет реклама, навпаки, починає набувати широкої популярності. Цим пояснюється високий попит на професію інтернет-маркетолога. Однак почати виконувати такі обов’язки, не вникнувши в суть справи, неможливо. Саме з цієї причини так важливо розуміти, що повинен знати маркетолог, якими навичками володіти, і які особисті якості цінуються, насамперед. Зокрема, це стосується:

  • креативності;
  • вміння мислити аналітично;
  • бажання регулярно поповнювати багаж знань;
  • уміння визначати нові та корисні тенденції в мережі;
  • здатності працювати швидше і ефективніше за конкурентів;
  • ініціативності;
  • добре розвиненого почуття відповідальності;
  • терпіння;
  • постійна доступність і знаходження в режимі онлайн;
  • дипломатії;
  • здібності оперувати великими об’ємами всіляких даних;
  • вміння виконувати, як креативну, так і рутинну роботу;
  • завзятосі;
  • цілеспрямованості;
  • товариськості;
  • наявності якості лідера.

Тепер ви знаєте, що повинен вміти робити віртуальний маркетолог, і до яких цілей він зобов’язаний прагнути. Що стосується питання про місце роботи такого спеціаліста, то ним може бути, як офіс ІТ центру, так і безмежні простори всесвітньої павутини. Це означає, що роботу інтернет-маркетолога цілком можна виконувати дистанційно. Якщо вас влаштовує посада фрілансера в цій сфері бізнесу, тоді ви цілком можете висувати свою кандидатуру на розгляд потенційним партнерам.

Інтернет-маркетолог вакансії та заробіток на цьому можливий на таких фріланс біржах:

Переваги і вади професії маркетолога

Крім розуміння, що роблять маркетологи, і які знання йому необхідні для виконання своїх функцій, ви повинні знати про всі достоїнства і недоліки цієї роботи в інтернеті. Ось її основні плюси:

  1. Затребуваність і актуальність професії.
  2. Хороша оплата праці.
  3. Можливість освоїти завдання інтернет-маркетингу поступово, причому не лише в Вузі, але і за рахунок проходження спеціальних онлайн курсів.
  4. Можливість віддаленого виконання обов’язків.
  5. Можливість співпрацювати, як з одним, так і відразу з декількома партнерами.
  6. Інтернет-маркетолог займається залученням клієнтів з допомогою онлайн-технологій

Мінусами професії є:

  1. відсутність можливості знайти високооплачувану роботу без портфоліо і досвіду в даній сфері діяльності;
  2. відсутність прямого контакту з людьми, якщо робота виконується віддалено;
  3. ризик бути обдуреним роботодавцем, який підвищується при віддаленій роботі;
  4. відсутність гарантованих державою прав і привілеїв.

Останній пункт особливо актуальний для тих інтернет-маркетологів, які працюють неофіційно, тобто, отримують зарплату «в конверті». Тому слід завжди намагатися шукати таку вакансію, яка б піддавалася оподаткуванню разом з усіма витікаючими обставинами.

Бути обізнаним про те, що повинен знати інтернет-маркетолог, ще не значить відповідати всім вимогам. Щоб точно визначитися, чи готові ви до такого роду занять, слід більш глибоко вивчити обов’язки, які покладаються на такого фахівця.

Дізнайтесь як працювати піар-агентом в інтернеті.

Інтернет-маркетолог обов’язки та функції

 

Обов’язки інтернет-маркетолога – це саме те, з чого складається його робота. Звичайно, їх досить багато, і якщо ви плануєте пов’язати своє життя з цією професією, то для початку переконайтеся, що зможете впоратися з усіма вимогами. Зрозуміло, ніхто не буде вимагати від вас виконання всіх наведених нижче пунктів за один раз, але освоїти їх вам доведеться обов’язково.

Отже, в обов’язки інтернет-маркетолога входить:

  • Регулярне проведення аналітичних досліджень у сфері ІТ маркетингу з подальшим аналізом діяльності конкурентів і фірми, де працює ІМ.
  • Розробка стратегій для продовження співпраці з поточними партнерами та залучення нових клієнтів.
  • Просування бренду в мережі і в соціальних мережах (цим також займається смм-менеджер).
  • Створення реклами з використанням арбітражу трафіку на платних інтернет майданчиках – Гугл, Директ та ін.
  • Виконання оптимізації сайтів, спираючись на різні системи та платформи.
  • Самостійне СЕО просування сайту або контроль роботи сторонніх співробітників, що виконують такий фронт робіт.
  • Наповнення сторінок сайту унікальним і корисним для цільової аудиторії контентом.
  • Розробка і втілення в життя стратегій е-мейл маркетингу.
  • Розсилка електронних листів, що містять цікаві пропозиції, уже наявним або потенційним клієнтам. В даному випадку робота інтернет-маркетолога буде безпосередньо пов’язана з таким видом, як direct-маркетинг.
  • Сприяння зростанню трафіку на сайті за рахунок створення контенту під ключ.
  • Аналіз ефективності проведених рекламних кампаній фірми.
  • Розробка матеріалів для банерної, контекстної та іншої реклами на сайтах і в соціальних мережах.
  • Налаштування сайту під різні гаджети, планшети, смартфони і т. д.

Як видно, функції інтернет-маркетолога та його обов’язки досить значні. Однак і це ще не все. Під час їхнього опису було використано багато понять, які зобов’язаний знати такий працівник. Давайте розглянемо, з яких абревіатур і термінів складається словник професійного інтернет-маркетолога.

Отже, фахівець, що працює в сфері інтернет-маркетингу, зобов’язаний знати, що означають поняття:

  • СЕО оптимізація сайту.
  • Арбітраж трафіку.
  • CPL, CTR, CPC оптимізація.
  • E-mail marketing.
  • Лендінгем пейдж.

Це лише найменша частина термінів, які присутні в словнику кваліфікованого інтернет-маркетолога. Обов’язки спеціаліста з інтернет-маркетингу передбачають застосування і впровадження більш широкого спектру різних інструментів, проте всі вищевказані поняття підштовхнуть вас в правильному напрямку, і ви зможете повною мірою усвідомити, до чого прагнути, і що вивчати, щоб отримати таку посаду.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Вам також сподобається:

Залиште коментар

Сповітити про
avatar
wpDiscuz