Хто такий SEO-спеціаліст і чим він займається?

Хто такий seo-спеціаліст

На сьогоднішній день сеошник є одним з ключових ланок в інтернет-маркетингу. Він вирішує важливі завдання, тому повинен володіти певними знаннями і навичками. Але хто такий seo-спеціаліст сьогодні?

Звичайно, за 1 раз вивчити все, що стосується просування сайтів в пошукових системах, неможливо, однак якщо ви рішуче налаштовані отримати цю посаду, вам доведеться це зробити. Плюс до всього, вам необхідно буде виробити в собі певні якості, про які ми поговоримо далі.

Так хто такий сеошник, чому він так потрібний сьогодні, і як почати працювати на цій посаді? Давайте розберемося.

Коротко про професію Seo-cпеціаліста

Для початку необхідно зрозуміти, хто такий сеошник або SEO-спеціаліст. Це допоможе хоча б приблизно зрозуміти, чим він займається, а також які важливі функції виконує в мережі інтернет.

СЕО-спеціаліст – це людина, що займається просуванням сайтів, а також їх оптимізацією під запити пошукових систем. Слово сеошник – це жаргонний аналог терміна СЕО-оптимізатор. Поняття СЕО з англійської перекладається як «пошукова оптимізація».

СЕО-оптимізація сайту – це дуже відповідальна робота, що вимагає багато зусиль, і віднімає багато часу. Тому якщо ви не впевнені в своїх можливостях, то в такому випадку вам доведеться відмовитися від цієї посади. Якщо ж ви точно знаєте, що вашого завзяття вистачить на оволодіння необхідними навичками, тоді вам буде корисно дізнатися про те, які завдання SEO-фахівця вам доведеться вирішувати.

Знання і необхідні навички сеошника

Розібравшись з тим, хто це такий СЕО-оптимізатор, необхідно детально вивчити вимоги, що висуваються до того, що він повинен знати. Без цього вам не довірять цю посаду, навіть якщо ви відмінно оперуєте з різними платформами і системами, необхідними для просування сайтів.

Отже, що повинен уміти справжній СЕО-спеціаліст?

  • Володіння основами інтернет-маркетингу, а також вміння якісно використовувати його інструменти для просування сайтів.

Докладніше про інтернет-маркетинг читайте за посиланням

  • Володіти навичками веб-програмування і розбиратися в CMS-системах інтернет-ресурсів.
  • Вміти розробляти інтерфейс сайтів.
  • Наповнювати ресурс унікальним і корисним для відвідувачів контентом.
  • Мати знання в області СММ.
  • Бути тонким психологом, розуміє потреби користувачів інтернету.

Як видно, СЕО-посада – це велика відповідальність, однак вона вимагає меншої кількості знань і навичок, ніж, наприклад, професія веб-дизайнера або інтернет-маркетолога.

Переваги та недоліки професії сео-оптимізатора

Посаду SEO-спеціаліста з просування сайтів має свої плюси і мінуси. Серед сильних сторін можна відзначити:

  • велику затребуваність;
  • високу заробітну плату;
  • можливість розвиватися і вивчати щось нове;
  • творчу роботу і можливість розвивати в собі креативну жилку.

До вад професії фахівця з просування сайтів в інтернеті відносяться:

  • одноманітність роботи;
  • необхідність в більшості випадків виконувати всі дії за заданим шаблоном;
  • велика конкуренцію;
  • необхідність постійно вивчати аналітичні і статистичні дані на ринку СЕО-просування;
  • величезна відповідальність за проект;
  • повне занурення в роботу;
  • необхідність велику кількість часу проводити в сидячому положенні і на одному місці.

Крім усього іншого, віддалена робота SEO-фахівця вимагає постійного подолання труднощів, сильної витримки і потужної сили волі. Якщо ви хоча б раз дасте слабину, та не доведете розпочату справу до кінця, то в майбутньому ви вже не зможете налаштуватися на потрібний лад.

А може вас зацікавить професія інтернет-маркетолога?

Особисті якості сеошника і його робоче місце

SEO-спеціаліст виконує зовнішню і внутрішню оптимізацію сайту для підвищення його позицій в результатах пошукової видачі.

Так, хто такі СЕО-спеціалісти, розібратись не важко. Однак знання і вміння такого працівника – це тільки частина інформації, яку необхідно знати. Крім неї, ви повинні бути інформовані про ті особисті якості, які вам доведеться виробити в собі для отримання посади. Так, СЕО-оптимізатор повинен бути:

  • цілеспрямованим;
  • посидючим;
  • самоорганізованою;
  • відповідальним;
  • психологом, який вміє знаходити спільну мову з ЦА.

Крім цього, СЕО-спеціаліст повинен вміти логічно міркувати і контролювати розвиток ресурсу, веденого ним.

Робота SEO-спеціаліста передбачає постійне знаходження в мережі. Виконувати свої функції даний фахівець може:

  • у спеціальних офісах, які займаються розробкою та просуванням інтернет ресурсів;
  • у компаніях, де така посада вкрай необхідна (ІТ компанії, наприклад);
  • на дому.

SEO-спеціаліст має певні обов’язки, які він повинен виконувати в повній мірі. В іншому випадку ефекту від його роботи не буде ніякого.

Чим займається СЕО-оптимізатор?

Розберемо детально, що робить SEO-спеціаліст. Насамперед, він повинен займатися просуванням ресурсів і їх виведенням/утриманням на перших позиціях найпопулярніших пошуковиків – Яндекса і Гугла. Причому в обов’язки сеошника входить виконання всіх цих завдань в максимально короткі терміни і з невеликими фінансовими витратами. Однак і це ще не все. У сеошників є й інші функції, які вони зобов’язані виконувати. Ось основні з них:

  • Пошук роботодавця (якщо сеошник працює в якості фрілансера).
  • Проведення комплексного аудиту інтернет-ресурсу.
  • Планування справ, спрямованих на розкручування і просування сайту.
  • Ретельний аналіз сайтів інших власників, визначення їх сильних та слабких позицій. Для цієї задачі буде незамінний сервіс Серпстат, що має всі необхідні інструменти.
  • Оптимізація ресурсу – внутрішня і зовнішня.
  • Просування ресурсу через групи в соціальних мережах.
  • Збільшення відвідуваності ресурсу за рахунок підвищення рівня посилальної маси.

Але це ще далеко не все, чим займається SEO-спеціаліст, оскільки у нього є і інші обов’язки, а саме:

  • Створення або замовлення контенту для покращення відвідуваності інтернет-порталу.
  • Розробка зручного інтерфейсу.
  • Уважне відстеження змін в алгоритмах пошукових систем і налаштування сайту під них. Оскільки алгоритми пошукових систем піддаються змінам щорічно, і далеко не всі власники сайтів встигають оптимізувати свій ресурс під інновації, нерідко вони терплять крах. Це, в свою чергу, призводить до великих фінансових втрат з боку власників.
  • Складання та надсилання звітів про виконану роботу власнику сайту.
  • Створення ТЗ для копірайтерів та рерайтерів, що створюють контент для сайту. Перевірка готових текстів і їх розміщення на сторінках ресурсу. Ці завдання можна передоручити контент-менеджерам.

Так, тепер ви знаєте, що робить СЕО-спеціаліст, які функції він виконує, і яке значення має в сфері віртуального бізнесу.

Дізнайтесь, хто такий СММ-спеціаліст

Де навчитися азам професії СЕО?

Як стати SEO-спеціалістом, і чи можна це зробити без відповідної освіти? Можна, але ж набагато простіше і краще пройти спеціальні навчальні курси по SEO. Крім необхідних знань, ви можете також пройти невелику практику, щоб придбати реальний досвід і в повній мірі зрозуміти, хто такий сеошник, в яких напрямках він працює і до чого прагне. Це в майбутньому підніме вас в очах потенційних роботодавців, а також подарує вам можливість працювати не тільки в якості інтернет-фрілансера, але і штатного співробітника фірми, яка потребує кваліфікованого сеошника.

Так, де можна отримати необхідні знання, і які напрямки слід освоїти? Навчання проводиться за рахунок:

  • проходження коротких курсів на віртуальному порталі GeekBrains або подібних йому;
  • майстер-класів, які за певну суму (або навіть безплатно) надають компетентні сеошники.
  • Вони надають всю необхідну інформацію, що стосується SEO-копірайтингу, СЕО-оптимізації та СЕО-рерайтингу. Пройти їх можна з допомогою:
  • спеціальних СЕО-порталів;
  • форумів;
  • переглянути відеоблогів або читання професійної літератури про СЕО-просування, створеної фахівцями в цій області інтернет бізнесу;
  • професійних онлайн або очних конференцій.

Ви також можете спробувати особисто зв’язатися з досвідченими СЕО-фахівцями, хоча їх консультації можуть коштувати вам певної суми грошей. З цієї причини багато початківці сеошників є самоучками. Щоб зрозуміти всю суть вищесказаного, слід більш детально розглянути питання, як стати сеошником, спираючись на власні сили.

Чи можна самостійно навчитися СЕО-просуванню?

Як стати SEO-спеціалістом самостійно, і чи взагалі це можливо? Це під силу кожній цілеспрямованій людині, яка має схильність до самоосвіти. Але вам буде дуже непросто освоїти необхідні навички без сторонньої допомоги. Безкоштовно доведеться збирати всю інформацію буквально по крупицях з різних джерел.

Для початку добре ознайомтесь з теорією. Як тільки ви зрозумієте, з чим вам доведеться працювати, можете переходити безпосередньо до практики. Для цього спробуйте себе в розкручуванні декількох простих сайтів, або навіть посадкових сторінок. Якщо боїтеся братися за виконання замовлення, створіть свій власний інтернет-проект і тренуйтеся на ньому.

Пам’ятайте, що ви не зможете впоратися з теорією, якщо не спробуєте застосувати її на практиці. Як тільки у вас почне щось виходити, ви можете сміливо висувати свою кандидатуру на розгляд потенційним замовникам, надавши в якості портфоліо свої перші проекти.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Оцініть статтю!

Схожі статті:

Залиште коментар

avatar
  Subscribe  
Сповітити про