Що таке СРА мережі і як на них заробляють. Список кращих партнерок

СРА мережі та партнерки

Перш ніж почати розмову про СРА мережі, необхідно пояснити саме поняття, що лежить в основі їх діяльності. Отже, що таке СРА, як з ними працювати і на чому тут заробляють?

Цей вираз являє собою абревіатуру від Cost Per Action, і на українську мову перекладається як «оплата за дію». Цей термін позначає заробіток в інтернеті, що грунтується на залученні цільової аудиторії для продажу їй товарів або послуг. Тобто це свого роду просування, за який сплачується винагорода.

Особа, що здійснює рекламу товару чи послуги, називається веб-майстром, а продавець називається офером. За кожну дію, вчинену залученими покупцем, сплачується комісія. Метою веб-майстра є отримання прибутку, тобто створення такої рекламної компанії, витрати на яку будуть меншими, ніж отриманий від неї дохід.

Основні способи заробітку на СРА-партнерках

Основними оплачуваними діями в СПА партнерках є наступні:

  • Активація посилання з наступним переходом на сторінку партнера;
  • Придбання товару на Інтернет-майданчику;
  • Реєстрація в ігровому онлайн-додатку і досягнення у ньому зареєстрованим користувачем певних рівнів;
  • Отримання кредиту в банківській організації;
  • Закачування файлів.

Але список значно ширший, ми тільки привели приклади видів заробітку на СРА.

Працювати безпосередньо з веб-майстром оферу часто невигідно, так як така взаємодія вимагає додаткових вкладень у бізнес. Набагато легше використовувати посередника, який бере на себе всі турботи по організації зручного сервісу, який здійснює взаємні розрахунки між партнерами. Це і є CPA-мережа. Вона являє собою сайт, на якому продавець послуги або товару знаходить тих, хто буде виступати в ролі маркетолога і отримувати комісію за залучених клієнтів.

Ресурсів, що працюють з оплатою за дію, дуже багато, і в кожному з них встановлені свої вимоги і умови щодо виплат винагород. Перш, ніж описувати, як заробляти на CPA, розглянемо базові поняття, без яких неможливо успішне партнерство з отриманням прибутку.

Основні поняття заробітку при CPA

Ключовим терміном заробітку на оплаті за дії, як, втім, і багатьох інших способів отримання доходу при роботі в мережі інтернет, є трафік. Під цим словом розуміють відвідувачі інтернет-сайтів. Це просто люди, що зайшли на якусь сторінку в світовій мережі. Для ведення бізнесу дуже важливий цільовий трафік, тобто такий потік користувачів, який зацікавлений в отриманні певної інформації, купівлю товару і т. д. Саме така аудиторія приносить дохід.

Дуже часто CPA реклама використовує метод перенаправлення користувачів з одного ресурсу на сторінку з розміщеними матеріалами. Такий спосіб отримав назву арбітражу, він активно використовується, хоча і вимагає певних навичок і вкладень коштів. Сторінка, на яку спрямовується відвідувач, назвивається лендингом. Детальніше читайте у статті “Що таке лендінгем пейдж, структура ідеальної посадкової сторінки, приклади”.

При роботі з CPA потрібно відразу усвідомити, що не всі користувачі, залучені веб-майстром, здійснять цільову дію. Наприклад, не кожен відвідувач, який перейшов по рекламному посиланню на сторінку з продаваним товаром, придбає його. А от у випадку його купівлі залучена аудиторія зробить так званий лід (завершену дію), за який рекламодавець отримає комісійні.

Кількість лідів є метою будь-якої кампанії веб-майстра. Відношення кількості здійснених цільових дій до загальної кількості переходів по рекламному посиланню називається конверсією.

Ще до важливих термінів, для взаємодії між партнерами ЦПА мережі відноситься час холду. Це період затримки між здійсненим лідом і виплатою комісії. Така організація роботи є захистом від накруток, які можуть проводитися недобросовісними веб-майстрами.

В якості прикладу уявімо, що офери CPA мережі оплачують реєстрацію користувачів в онлайн грі. Партнер-шахрай організовує фіктивні реєстрації, отримуючи ліди, але не наводячи реальних відвідувачів. А час холду дозволяє відстежити такі дії, так як несправжні користувачі не стануть учасниками ігрового процесу. Відповідно, накручені ліди будуть визнані недійсними та оплата винагороди здійснена не буде.

Методи заробітку CPA мережі

Заробіток на СРА партнерках можна об’єднати в дві великі групи: використання власних інтернет-ресурсів та арбітраж трафіку. Щоб визначитися, як почати заробляти в CPA мережі, розглянемо основні відмінності цих методів.

Заробіток на власному сайті через партнерські програми

При такому способі партнерські посилання і інші рекламні матеріали веб-майстер розміщує на сайтах, якими володіє. Успіх заробітку в CPA тут багато в чому залежить від розкрутки своїх майданчиків, так як дохід залежить від цільового трафіку, обсяг якого повинен бути досить великим. Основний приплив відвідувачів йде з пошукових систем, і власник веб-ресурсу повинен піклуватися не тільки про залучення користувачів, але і про зміст веб-сторінок, які за наявності явних рекламних посилань можуть потрапити під фільтри і вилетіти з топ видачі. Створювати сайт під певну рекламну кампанію економічно невигідно через складність прогнозу поведінки потоку аудиторії.

Плюсами CPA-заробітку на власних ресурсах є відсутність витрат на розміщення рекламних матеріалів і можливість вести інші заходи щодо монетизації майданчика. Кожен лід зі свого сайту буде чистим прибутком веб-майстра. Розміщувати рекламу можна на декількох веб-сторінках, а якщо майданчик відповідає тематиці просуваються CPA-посилань, то ніщо не заважає додавати нові матеріали в контексті товарів і послуг партнера.

Заробіток на арбітражі трафіку відвідувачів

Найбільш часто заробіток на CPA-мережах відбувається за допомогою сторонніх ресурсів. Відвідувачі перенаправляються або безпосередньо на сайт продавця зі сторінкою з послугою/товаром, або на проміжний лендінг-пейдж. Великий мінус такого підходу до отримання прибутку – необхідність витрат для розміщення рекламних матеріалів і пов’язані з цим ризики витрати грошових коштів даремно. Однак при правильному використанні саме такий спосіб дозволяє одержати найбільший приплив цільового трафіку і забезпечити його високу конверсію. Як заробити на CPA за допомогою арбітражу розказано в статті за посиланням

Ось основні методи арбітражу трафіку:

  • Використання сервісів пошукових систем. Найбільш затребувані ресурси – Яндекс і Google. Для рекламодавців створено спеціальні програми, за допомогою яких створюється рекламна кампанія. В результаті при відповідних пошукових запитах відвідувач пошуковика буде бачити у верхній частині видачі спеціальні оголошення, релевантні введеним запитам. Завдання веб-майстра – скласти грамотну кампанію, що приносить йому якомога більше лідів при найменших витратах;
  • Банерні ресурси (наприклад, біржа Ротабан). Дозволяють розміщувати рекламні матеріалу на інших сайтах. Розміщені картинки будуть демонструватися відвідувачам майданчиків, а можливі переходи є потенційними лідами;
  • Соціальні мережі. Потужний засіб для продажу товарів і послуг. Можна створювати в них рекламні проекти, так і просуватися за допомогою відвідувачів своєї сторінки і адмініструються груп;
  • Тізерні мережі. Розміщення привертають увагу картинок з захоплюючими заголовками (тізерів), що спонукають користувача веб-сторінки перейти за посиланням, при грамотному використанні може принести непоганий дохід;
  • Сервіси поштових розсилок. Також можуть приносити прибуток, хоча і не завжди використовують цільовий трафік, з-за чого мають невисоку конверсією.

На закінчення необхідно вказати, що офери в ЦПА-мережах висувають вимоги до якості трафіку, дозволяючи тільки окремі види рекламних компаній. Наприклад, можуть бути заборонені переходи з пошукових систем, в такому випадку використання цих ресурсів повинно відбуватися через проміжні лендінг-сторінки.

Робота з CPA партнерками та мережами

Щоб зрозуміти, що таке CPA-мережі, розглянемо принцип їх роботи. Продавець в них реєструється як офер, надаючи свої вимоги до трафіку, рекламні матеріали і умови винагороди. Система вносить його в свій каталог, розміщуючи в певній категорії для полегшення навігації по сайту. Також створюється коротка статистика оферу – час холда, рівень конверсії по посиланнях і т. д.

Партнери оферів реєструються як веб-майстри, отримуючи можливість брати участь у продажу їх товарів або послуг. Сіпіей-мережа бере на себе всю роботу по взаємодії партнерів, надаючи їм докладну статистику і виробляючи їх взаєморозрахунки. Так як працюють CPA-партнерки з двома взаємодіючими сторонами, вони також надають кошти дозволу між ними конфліктних ситуацій.

Веб-майстер створює свої рекламні кампанії, приводячи до відвідувачів офферу. При вчиненні лідов після закінчення часу холда здійснюються нарахування на його особовий рахунок. Виведення коштів здійснюється відповідно до умов системи.

Найкращі CPA-партнерки

  • Admitad

Цей ресурс займає провідне місце у списку CPA-мереж і працює з великою кількістю оферів, що представляють найрізноманітніші ніші. Каталог надає докладну інформацію про партнерів, в тому числі статистичну. Для початківців користувачів розміщені докладні інструкції по роботі з системою. Підтримка здійснюється і для учасників з Росії.

До партнерської мережі admitad

  • Де слон

Одна з найбільших партнерських мереж CPA Рунету. Пропонує безліч інструментів, що полегшують пошук партнера. Є спеціальне доповнення для популярної CMS WordPress.

До сайту

  • ActionPay

У цьому каталозі також багато оферів. Родзинкою цієї мережі є власна банківська організація. Інструменти, пропоновані партнеркою, аналогічні двом перерахованим вище.

Перейти на сайт

Звичайно, наведений список СПА мереж далеко не повний. Залежно від цілей заробітку можна підібрати не універсальний каталог, а, наприклад, товарну CPA мережу.

  • Salesdoubler

Єдина українська СРА-мережа в нашому списку. Але мабуть найкраща для роботи з українськими магазинами. Єдиний її недолік, у порівнянні з попередніми – менше партнерок.

Перейти на сайт Сейлсдаблер

Надіємось вам сподобалось, якщо там можете почитати інші наші статті про роботу з партнерками.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Вам також сподобається:

Залиште коментар

Сповітити про
avatar
wpDiscuz