Три поради інтернет-підприємцям

поради інтернет-підприємцям

Ще до того, як приступити до активних дій, інтернет-підприємці повинні замислюватися над правильністю стратегії розвитку бізнесу і робити грамотні кроки. На жаль, про це забуває велика частина новачків, що і приводить їх до невдачі.

Фахівці компанії Fair Measures Corporation, які відкрили сайт більше 10 років тому, на своєму досвіді переконалися, що спочатку вони діяли не зовсім правильно, а після того як вони переглянули свою стратегію, рівень прибутку значно збільшився.

У цій статті ми представимо 3 поради інтернет-підприємцям, які колись допомогли цій закордонній компанії вийти на новий рівень.

Про що повинен пам’ятати кожен власник онлайн бізнесу?

Розраховуйте не тільки на традиційну аудиторію. Обмежуючи пошуки клієнтів в певних групах людей, ви обмежуєте розвиток свого бізнесу. Звичайно, виділяти цільову аудиторію необхідно, але при цьому потрібно враховувати і потенційну аудиторію. Сюди ж варто додати, що ви можете також враховувати принципово нову аудиторію, яку будете залучати в майбутньому, розширюючи спектр своїх послуг і товарів.

Потрібно постійно аналізувати трафік. Звідки приходять відвідувачі на ваш сайт, з якою метою вони це роблять, які запити використовують і що впливає на них більшою мірою? На всі ці питання ви повинні знати відповіді. В більшості випадків використовуються загальні аналітичні дані, в тому числі і при виборі ключових слів, але це не зовсім правильно. Вам потрібно акцентувати увагу на більш важливих саме для відвідувачів вашого сайту.

Обов’язково перевіряйте запити користувачів. Займаючись електронним бізнесом, ви будете отримувати різні пропозиції, вам будуть задавати питання, писати відгуки про вашу діяльність, про якість товарів і послуг, все це безцінна інформація, яку необхідно використовувати. За рахунок думки ваших клієнтів, ви зможете виділити найбільш перспективні шляхи для розвитку, а також зможете зробити свою діяльність саме такою, якою її хочуть бачити клієнти.

Якщо не намагатися розвиватися і не користуватися очевидними способами просування і поліпшення свого бізнесу, то про успішні результати можна забути. Хочете, щоб клієнти вас полюбили?

Проробіть величезну роботу, аналізувати свою діяльність, поведінку і інші фактори. Щось із загального обсягу отриманої інформації обов’язково принесе вам користь.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Вам також сподобається:

Залиште коментар

Сповітити про
avatar
wpDiscuz