Три правила інтернет-маркетингу

маркетинг в інтернеті

У кожному бізнесі підприємець повинен будувати маркетингову стратегію, від якої він буде відштовхуватися. Розкрутка послуг і товарів, залучення клієнтів, збільшення популярності бренду – це та багато іншого, необхідно використовувати в якості мети, складання плану дій. Все це допоможе і заробітку в інтернеті.

Як і в будь-якому іншому справі, розробляючи план маркетингу, необхідно враховувати найбільш важливі моменти. 3 правила інтернет-маркетингу, представлені в цій статті, розкриють вам фактори, на які обов’язково потрібно звернути увагу.

Величезна кількість невдач бізнесменів-початківців пов’язані саме з недостатньо продуманою маркетинговою стратегією, не поповнюйте їх ряди.

Грамотний маркетинг в інтернеті

  1. Визначення джерел трафіку. Точно також як і підприємець, який відкриває звичайний магазин, піклується про прохідності об’єкта, необхідно враховувати джерела відвідувачів вашого сайту. Незалежно від того, яким саме бізнесом в мережі ви вирішите займатися, у вас повинно бути чітке уявлення про те, звідки будуть братися клієнти.

В якості джерела трафіку можуть виступати:

  • Рекламні мережі (банери або контекст).
  • Новинні портали.
  • Тематичні блоги.
  • Пошуковики (просування у видачі).
  • Соціальні мережі.
  • Розсилки.

Крім визначення джерела трафіку, постарайтеся встановити чітку мету. Наприклад, це може бути – збільшення популярності бренду.

Чим зацікавити клієнтів? Оптимальний варіант зацікавити покупців, це додати різні бонуси, встановити безкоштовні подарунки чи провести якусь акцію. Для продажу електронних товарів, ідеально підходить варіант з передачею безкоштовних продуктів.

Наприклад, для продажу електронних книг, можна почати поширювати безкоштовні книги, тим самим залучаючи клієнтів і встановлення з ними довірчі стосунки.

При передачі безкоштовних товарів, обов’язково збирайте контактну інформацію (E-mail, номер телефону, номери Skype). Надалі такі бази можна буде використовувати для залучення клієнтів. Дана стратегія чудово працює і на практиці її застосовує величезна кількість успішних підприємців.

Довіра до користувачів

Щоб ваші продажі були на високому рівні, потрібно викликати довіру у кожного клієнта. Основною причиною відмови від покупок в інтернеті, є невпевненість користувачів в тому, що гроші витрачаються правильно, і вони отримають саме те, що їм потрібно.

Найкращі варіанти для виклику довіри – це детальне представлення інформації про компанії, а також відгуки задоволених клієнтів. Отримання відгуків та їх розміщення на сайті – це справа часу.

Що стосується подання інформації про компанії, то в даному випадку ви повинні переконати покупців у існуванні своєї фірми. Вкажіть реальну адресу, додайте фотографії офісу і співробітників, вкажіть номер телефону. Для авторів інформаційних товарів (електронних книг), не зайвим буде розповісти про себе.

Розробляючи маркетингову стратегію, необхідно враховувати всі моменти, адже від того наскільки грамотно ви це зробите, залежить розвиток вашого бізнесу. Заглиблюйтесь в обрану нішу, встановлюйте чіткі цілі, привертайте увагу клієнтів і вибудовуйте довірчі відносини, все це допоможе вам рухатися вперед.

Вам також сподобається:

Comments: