Як оформляти профілі на біржах

заповнити профіль на біржі

Для початківців фрілансерів найпростіший і доступний спосіб знайти замовлення – піти на біржі. Спочатку там потрібно оформити профіль на біржі. Там багато пропозицій роботи, різний ціновий діапазон і завжди можна знайти відповідний проект.

Проблема в тому, що на таких біржах багато інших виконавців і жахлива конкуренція.  Але ви зможете виділитися серед суперників, досить знати, як оформити профіль на біржі.

Як правильно оформити профіль на біржі

В цілому профілі на всіх біржах фрілансерів майже скрізь однакові і містить однакові поля:

  • Аватарка
  • Ім’я
  • Слоган
  • Контакти
  • Освіта
  • Особисті якості
  • Спеціалізація
  • Графік роботи
  • Портфоліо
  • Ціна на ваші послуги
  • Знання іноземних мов
  • Шматочок біографії
  • Заклик до дії
  • Відгуки

На деяких сайтах менше пунктів, на інших більше. Але головне правило – заповнити профіль максимально, щоб показати себе в кращому світлі.

Як заповнити основні дані на своїй сторінці біржі

Розберемо по пунктах:

Аватарка – бажано на всіх біржах використовувати одну і ту ж фотографію, щоб вас впізнавали. Вибирайте фото, де видно ваше обличчя і ви посміхаєтеся.

Ім’я – це можуть бути реальні прізвище та ім’я, або псевдонім. Рекомендації такі ж: скрізь використовуйте одні і ті ж дані, щоб створювати собі репутацію.

Слоган – створіть своє кредо і впишіть його на самому видному місці.

УТП (унікальну торгову пропозицію) – коротку пропозицію про ваші переваги. Подумайте, чим ви виділяєтеся з тисячі інших фрілансерів? Іноді це буває складно, тоді можна використовувати «помилкову пропозицію» — відповідальність, старанність, пунктуальність, професіоналізм.

Контакти. Клієнти повинні мати можливість швидко і просто зв’язатися з вами. Тому потрібно запропонувати багато варіантів для цього: пошта, Skype, ICQ, робочий акаунт у соцмережах. Деякі вказують телефон, але я волію не поширювати таку інформацію.

Освіта – якщо є чим похвалитися. Вища освіта, навіть якщо не по темі вашої спеціальності, все одно буде плюсом. А вже якщо ваша робота пов’язана з освітою, можна використовувати це в якості УТП.

Розкажіть як і коли ви працюєте

Особисті якості – сюди відносяться відповідальність, старанність, пунктуальність та ін. Зазвичай цей список повторюється в кожному портфоліо, але зайвими не будуть. Намагайтеся, щоб це було не єдині ваші плюси.

Спеціалізація — на чому ви спеціалізуєтеся. Опишіть сфери діяльності, бажані тематики, в чому ви добре розумієтесь.

Наприклад, у цій графі веб-райтери можуть вказати, що відмінно пишуть статті на жіночу тематику, але не беруться за технічні тексти.

Графік роботи. Навіть у фрілансі деякі дотримуються певного режиму. Наприклад, я не працюю по вихідних (субота та неділя). Попередьте клієнтів про це заздалегідь.

Як фрілансеру заповнити портфоліо

Портфоліо — покажіть клієнтам, що вони в підсумку отримають. Не розміщуйте всі свої роботи, навчитеся виділяти кращі. Якщо у вас зовсім немає прикладів, можна створити пару тестових робіт «в стіл» або розмістити після першого замовлення.

Необов’язкові розділи

Ціна на ваші послуги. Це вказувати зовсім не обов’язково, особливо для новачків. Коли ви вийдете у вищу лігу, і ваші ціни підвищаться раз в 10, тоді можна вказати мінімальну вартість. Тоді вас не будуть відволікати копійчані замовники.

Але на початку шляху краще промовчати, тоді ви зможете схопити замовлення подорожче. Крім того, складно назвати конкретну ціну за роботу, адже існує багато нюансів в кожному замовленні.

Знання іноземних мов – додатковий плюсик. Знадобиться майже у всіх сферах, завжди може зіграти на вашу користь.

Шматочок біографії – далеко не обов’язковий пункт, просто щоб додати вам людяності і показати, що ви не просто робот для виконання роботи. Але вистачить буквально пари пропозицій про те, чому ви любите і займаєтеся цією справою.

Наприклад, що з самого дитинства вас тягло писати оповідання або в 12 років ви створили свій перший сайт.

Заклик до дії. В кінці повідомлення потрібно запропонувати замовнику зв’язатися з вами. Це один з ефективних прийомів для статей – скажіть читачеві, що він повинен зробити.

Як приклад, «Напишіть мені», «стукайте в скайп», «звертайтеся».

Відгуки. Постарайтеся, щоб поступово у вас з’являлися відгуки від замовників. Після співробітництва (позитивного), просіть залишити відгук про вашу роботу. Якщо ви справили хороше враження, це не буде складно для когось.

Основні правила та рекомендації по роботі на біржах

  1. Не брехати – правда вийде назовні, а ви втратите репутацію
  2. Грамотність – помилки відштовхнуть замовника, адже це показує ваш непрофесіоналізм.
  3. Заповнюйте всю інформацію – використовуйте цю сторінку по повній, щоб зачепити потенційного клієнта
  4. Набирайте рейтинг на біржах – багато замовників звертають на нього увагу. Не робіть це головною метою, але бажано над ним попрацювати.
  5. Зовсім не обов’язково брати платні PRO-акаунти, але вони допомагають виділитися серед загальної маси.
  6. Залишайте правильні відповіді на проекти. Не просто «я готовий», а розпишіть свою пропозицію і відповідайте на всі запитання замовника.
  7. Беріть приклад з топових фрілансерів: як вони оформляють профіль, як відповідають на проекти, що ведуть обговорення, оформляють портфоліо.

Це основні поради, як оформити профіль на біржі. Дотримуйтесь цих правил, і ви зможете виділитися серед тисячі інших новачків і бути кращим від них.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Вам також сподобається:

Залиште коментар

Сповітити про
avatar
wpDiscuz