Як почати інфобізнес з нуля

інфобізнес з нуля

Багато інтернет-користувачів лише краєм вуха чули про продаж інформації в інтернеті. Хтось тільки купує такі курси, а ви можете самостійно їх створювати і продавати. Дізнайтесь як почати інфобізнес з нуля: на що звертати увагу і що робити.

Вивчаємо як побудувати інфобізнес з нуля

Для початку потрібно зрозуміти, що це взагалі таке. Інфобізнес – це вид бізнесу, побудований на продажі інформації для навчання інших людей.

Щоб на цьому заробляти, вам потрібно розбиратися в якомусь питанні або вивчити якусь тему, структурувати інформацію, розписати її докладно і зрозуміло в навчальному курсі. Люди, що бажають навчитися темі, куплять курс, зекономлять час на навчанні, а ви отримаєте оплату за свою працю.

Так що теоретично практично кожен може заробляти в інфобізнес. Достатньо приділити час, вивчити якусь тему і видати цю інформацію в докладному покроковому курсі.

Формати, доступні для інфобізнесу

В якому форматі можна продавати інформацію:

  • Електронна книга – випускається в текстовому вигляді, найчастіше в pdf-файлі. Створюється дуже просто, так що новачки починають саме в цьому форматі.
  • Аудіокурс – включаєте запис і в мікрофон розповідаєте навчальну інформацію. Хоча такий метод підійде для вузького кола тем (психологія, саморозвиток), тому що люди краще сприймають інформацію візуально. Наприклад, для курсів за Photoshop аудіоверсія явно не підійде).
  • Відеокурс – найчастіше саме в цьому форматі випускаються навчальні курси. Ви або записуєте дії на екрані спеціальною програмою, або відеокамерою (кулінарія, будівництво тощо). Так ви зможете наочно показати весь процес, додати свої коментарі і людям буде простіше сприймати інформацію.
  • Фізичний товар — аудіо та відеокурси можна записувати на диски і посилати покупцю поштою. Це буде коштувати трохи дорожче, але деякі воліють витрачати більше грошей, але мати можливість «потримати в руках» покупку.
  • Доступ до закритої інформації на сайті – теж один з видів інфобізнесу, коли після оплати покупцю видається пароль для доступу до потрібних рубрик.
  • Тренінг – набирається група учнів і в реальному часі проводиться навчання. Частенько під час навчання видають домашнє завдання, потім перевіряють, вказують на помилки і дають рекомендації по їх виправленню.
  • Коучінг – індивідуальне навчання людини, поки він не досягне потрібного результату.

І це ще не всі способи, як можна продавати інформацію. Існують і інші методики, наприклад, влаштовувати тренінг наживо, проводити платні вебінари, продавати запис минулих тренінгів та вебінарів.

Інфобізнес – з чого почати

Інфобізнес – складна сфера діяльності, так що у форматі однієї короткої статті не вийде розповісти про всі нюанси роботи. Я лише перерахую і коротко розповім про найбільш важливі моменти.

Обрати тему – це має бути цікаво вам і користуватися попитом. Про нудні для вас предмети ви не зможете розповідати захоплююче і пізнавально, так що краще орієнтуватися на свої інтереси. Хоча б на початку. Але при цьому вам потрібно продавати цю інформацію, так що повинні знайтися люди, які хочуть розібратися в темі. Складіть список своїх інтересів і виберіть ті, які можуть зацікавити інших людей.

Визначайтеся з цільовою аудиторією – це дуже важливий крок, не пропускайте його. Не вийде сподобатися всім і відразу, так що виділіть певну групу людей, для яких ви будете створювати курс. Хто це? Чим вони цікавляться, займаються, що їх хвилює і які проблеми можуть вирішити вашим товаром? Надалі відштовхуйтеся від цього портрету, щоб їм сподобався ваш продукт. Наприклад, цільова аудиторія — домогосподарка близько 30-35 років, з двома-трьома дітьми, хоче знову сподобатися своєму чоловікові. Курс допоможе повернути колишню красу, повірити в себе і відродити відносини з чоловіком.

Складіть план свого курсу і продумайте формат (книга, відео, тренінг). А після цього складіть список питань, які ви розкриєте у своєму курсі. Що цікавить людей? Походіть по сайтах на зразок відповіді.майл.ру або форумах, щоб подивитися питання по вашій темі. Коли база питань буде готова, складіть з них план – об’єднайте їх за групами, розділами, щоб вийшов повноцінний курс.

Створення інфопродукту

Створіть курс. Ви вже визначилися з форматом і змістом, залишилося тільки одягнутися в потрібну обгортку. Не поспішайте, створюйте якісний курс, який буде не соромно запропонувати людям. Вивчайте інформацію в інтернеті, аналізуйте її і створіть продукт крутіше, ніж у інших. Показуйте все на прикладах, які будуть близькі вашій цільовій аудиторії.

Створіть сайт – ваш товар потрібно десь розмістити, а безкоштовні платформи для цього не підходять. Можна обмежитися однією сторінкою з рекламним текстом або створити повноцінний блог, який ви будете вести і залучати потрібних людей. Повірте, другий варіант набагато краще – у вас буде своя аудиторія, яка довіряє вам і захоче купити ваш курс. Крім того, ви будете вже не просто невідомою особою, а власником сайту. Це набагато краще для продажу.

Створіть рекламний текст, який буде розписувати всі вигоди вашого товару і змусить людей зробити покупку. Не відвертайтеся стандартними фразами і не копіюйте своїх конкурентів, намагайтеся виділитися. У цій статті можна почитати основи для створення текстів.

Увійдіть в сервісі для автоматизації продажів (Глопарт, justclik тощо). З їх допомогою ви заощадите багато сил і часу — додайте свій продукт, і отримаєте посилання на оплату. Люди будуть по ній проходити, оплачувати й автоматично отримувати посилання на товар. Так що вам нічого не доведеться робити. Надалі можна буде придбати скріпт для продажу ОрдерБро, але це тільки коли продажу підуть в гору і ви будете впевнені, що все окупиться.

Просування та PR власного інфопродукту

Просувати свій товар – це найбільш складний і важливий процес, адже від цього залежать ваші продажі. Існує багато методик, але в цілому можна виділити кілька напрямків: реклама, анонс на своєму блозі, в розсилці, групі соцмереж, а також партнерські програми. Обов’язково підключіть до свого продукту партнерку, щоб люди просували товар за невеликий відсоток. Детальніше про партнерки можна прочитати тут.

Це лише основні кроки, які потрібно буде зробити. Між ними ще можна додати різні дрібні підзадачі – від створення обкладинки продукту до захисту курсу від піратів. Так що доведеться спочатку вивчити багато інформації по цій темі, і тільки потім починати працювати.

Інфобізнес: як почати швидко

Якщо ви не хочете витрачати тижні або навіть місяці на самостійний збір і вивчення інформації, вчіться у професіонала.

Азамат Ушанов — відома особистість в інтернеті. Він вже 9 років працює в інфобізнес, заробляє мільйони і щороку збирає тисячу людей на свої живі тренінги. А для новачків він веде безкоштовну розсилку і випускає навчальні міні-курси. Так що у вас є можливість легко і просто увійти в тему, подивившись його безкоштовний відеокурс «Спрощена модель інфомаркетингу».

Хочу щоб ви розуміли, що цілком реально розпочати інфобізнес з нуля: з чого почати я вже розповів в статті, залишилося тільки вивчити питання детальніше. Але рекомендую вивчити навчальні курси від професіоналів, щоб взяти приклад і навчитися на їхньому досвіді.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Вам також сподобається:

Залиште коментар

Сповітити про
avatar
wpDiscuz