Найважливіші складові інтернет-магазину: юзабіліті, тексти, форма замовлення

як відкрити свій інтернет-магазин

Щоб відкрити свій інтернет-магазин, потрібно врахувати безліч моментів. Саме тому в цій статті ми вирішили поговорити про найважливіші складові хорошого онлайн-сайту для продажу, серед яких тексти, форма замовлення, юзабіліті. Всі ці елементи сайту безпосередньо впливають на продажі.

Для чого потрібне текстове наповнення сайту

У текстах полягає сама суть сайту, без них не залишиться практично нічого, і з яким би чудовим антуражем не були картинки, вони – лише доповнення, яке не стати альтернативою текстів. Вони здатні доповнити гарний текст, але явно не замінити.

Тому тексти краще замовляти у фрілансерів. Щоб відкрити свій інтернет-магазин, для старту вам знадобляться 10-20 текстів. Поступово їх кількість повинна збільшуватись. Що стосується SEO оптимізації текстів, для того щоб ваш сайт знаходили пошукові системи, то вона безумовно важлива. Хороша інформація має бути без води, чітко відповідати на ймовірні питання користувача, зрозуміло описувати специфіку товару.

При цьому слід врахувати, що люди шукають не характеристики, а вирішення певної проблеми.

Варіанти оформлення замовлень, способи оплати, доставка

Клієнту краще надавати максимально різні варіанти. Це стосується як оформлення замовлень, так і всього, що пов’язано з ним. Одні, до прикладу, віддають перевагу безготівковому розрахунку, а інші полюбляють оплачувати товар при отриманні. Комусь зручніше скористатися послугами кур’єра, а комусь краще піти на поштове відділення.

Якщо ж власнику інтернет-магазину зручний певний спосіб роботи з клієнтами, а також їх реєстрація на сайті, він може, наприклад, заохочувати їх знижками та подарунками. Але змушувати людей не потрібно. Так що краще залишити для відвідувачів сайту право на вибір. Як приклад – особисто мені зручніше, щоб замовлення відбувався через спеціальну форму і з реєстрацією. Бажано спростити процедуру реєстрації по максимуму. Оптимальний варіант – ім’я, email, телефон клієнта. Іншу інформацію людина може надати по телефону (тільки важливо реагувати оперативно), і вже, таким чином, збирати решту інформацію.

Дуже важливим є email, адже саме через нього в подальшому буде вибудовуватися взаємодія з вашим клієнтом. Варто пам’ятати, що в сім-десять разів простіше і дешевше продати старому клієнту, ніж підшукувати нового!

Бажаючи відкрити свій інтернет-магазин, зверніть увагу на юзабіліті

Зовнішній вигляд та зручність навігації – важливі фактори, які зможуть зацікавити потенційних клієнтів. Отже, щоб вашим клієнтам було на сайті комфортно, запропонуйте їм:

  • складні фільтри. Зручно, коли видачу товарів можна відсортувати по ціні, новизні, популярності, брендам та іншим критеріям;
  • інформацію про наявність товару. Якщо продукції тимчасово немає, запропонуйте клієнтові надіслати інформацію про його надходження в магазин;
  • якісні фото. Не потрібно бути експертом, щоб зрозуміти потрібність хороших фото товарів. Чудово, якщо є можливість зробити хороший відео-огляд або 3D знімок товару;
  • зручна інструкція по замовленню та наявність кошика. Клієнт не має думати, що йому зробити, щоб зробити покупку;
  • зручна форма зворотного зв’язку. Добре, якщо на сайті передбачений лайфчат.

Це основні, але далеко не всі, складові сайту для продажу товарів. Щоб відкрити свій інтернет-магазин потрібно врахувати ще багато аспектів, про які ви можете дізнатися з інших наших статей. Читайте також Ідеї для заробітку в онлайні: відкриття інтернет-магазину.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Схожі статті:

Залиште коментар

Сповітити про
avatar