Як заробляти на групі вконтакте

як заробляти на групі вконтакті

У соцмережі вконтакті щодня створюють сотні нових груп і тому виникає логічне питання: як заробляти на групі вконтакті. Далеко не всі групи створені як хоббі. В основному адміни хочуть одного — розкрутити групу і почати на ній заробляти.  Але давайте тверезо поглянемо на цей бізнес і подивимося чи можна заробити на групі в контакті і як це правильно зробити.

З чого почати заробіток на групі вк

Існує багато способів заробляти на своїй групі, і багато в чому метод залежить від обраної теми та аудиторії. Так що перш ніж перейти до цієї теми варто розглянути правильний процес створення групи — в цьому я зможу поділитися деякими фішками і хитрощами.
Якщо вас цікавить виключно заробіток, переходите відразу до другого заголовку як заробити на групі в контакті.

Вибір тематики групи вконтакті

Перш ніж створювати свою групу, потрібно визначитися з темою — від цього багато залежить. У цілому можна виділити кілька напрямків, в яких можна піти:

Розважальні — цитатники, анекдоти, віршики-пиріжки, кумедні відео-ролики, гіфки та інші записи, які піднімають настрій і користується попитом у людей. В цьому напрямку розвиватися найпростіше — конкуренція велика, але людей дуже багато і часто вони підписані на десятки подібних однотипних груп.

Головне вибрати свою нішу (жіночі цитати, сумні цитати, анекдоти, “Підслухано”), і в ній розвиватися. Але проблема в тому, що заробіток з реклами на таких групах обмежений — аудиторія часто молодше 18 років, а значить неплатоспроможна і багато рекламодавців проходять повз. Хоча й іншими способами можна швидко збільшити свої доходи.

Трендові групи вк, на яких можа заробити

Жіночі групи — кулінарні, про домоведення, але особливо популярні спільноти для мам і про красу. Тут конкуренція вища, складніше заявити про себе і отримати справжніх підписників. Розцінки за рекламу вищі, тому що аудиторія найчастіше складається з жінок старших від 20 років, а значить це хороша платоспроможна аудиторія. Добре йдуть партнерські програми різних інтернет-магазинів.

Бізнес є бізнес, навіть вконтакті

Бізнес тематика — пару років тому на неї була мода, так що тепер бізнес груп дуже і дуже багато. Проблема в тому, що всі вони розміщують одні і ті ж даремні статті в стилі «що вибрати ТОВ або ІП» і повторюють їх щотижня. Якщо зможете виділитися серед конкурентів – успіх забезпечений, але для цього потрібно проявити фантазію і витратити багато часу.

При успішному розвитку можна буде відмінно заробляти – люди люблять розміщувати рекламу у великих бізнес-спільнотах. Але потрібно уважно розглядати пропозицію, щоб не рекламувати піраміди та інші сумнівні схеми — адміністрації ВК це може не сподобатися, а підписники швидко все просічуть. Доходи в таких групах вконтакті одні з найвищих.

Шукайте свою аудиторію вк

Найзручніше створити жіночу групу з цитатами про кохання, сім’ї і т. п. Тоді й корисна інформація, і «вірусні» записи, якими із задоволенням діляться і лайкають.

Але в першу чергу звертайте увагу на свої інтереси — вам цим займатися ще довгі роки, впораєтеся? Чи не буде вас нудити від розміщення чергового рецепта або поради про «ефективні вправи»? Ваші смаки повинні збігатися зі смаком вашої цільової аудиторії, тільки тоді ви зможете підшукувати дійсно цікаві пости, які будуть подобатися підписникам.

 Створення групи вк для заробітку

Досить простий етап, на якому не буду надовго зупинятися — зайдіть у свій обліковий запис, перейдіть в розділ з Групами і натисніть вгорі праворуч “Створити спільноту”. Залишиться тільки вибрати тип спільноти — група або паблік (сторінка). Тут вже потрібно орієнтуватися на ваші уподобання і обрану тему.

Якщо коротко пояснювати відмінності, то в пабліку акцент зроблений на стіну і записи на ній. Музика, альбоми, обговорення, відеозаписи знаходяться в бічній панелі і не кидаються в очі. Ідеально підходить для цитатників, “Підслухано” і взагалі розважальної тематики.

Групи — це більш серйозний варіант, в якому люди активно беруть участь в обговореннях, слухають музику, дивляться тематичні картинки і т. д. Добре підходить для бізнес-груп, в яких часто створюють якісь теми для обговорення — який тип оподаткування вибрати, в яку сферу податися тощо. Матусі теж люблять обговорювати різні дитячі питання, так що їм потрібно дати таку можливість. Такі знання пригодяться, щоб заробляти на групі вконтакті

Відмінності помітні тільки на сторінці спільноти, в фід-стрічці пости виглядають однаково. В принципі, ви можете вибрати спочатку групу, оцінити зовнішній вигляд і, якщо не сподобається, перевести в публічну сторінку.

Наповнення групи вк

Після створення пройде ще багато часу, перш ніж ви побачите перші доходи. І це найсумніше в будь-якому бізнесі, так що потрібно просто змиритися і активніше просувати своє творіння. Але спочатку потрібно наповнити його ЦІКАВОЮ інформацією.

Щоб не витрачати час на пошук найкращого контенту, використовуйте автоматичні сервіси. Деякі такі сервіси розглянуті у статті про наповнення груп вк.

Тайм-менеджмент дуже важливий

Відразу потрібно продумати розклад — це певні години і хвилини, коли будуть з’являтися записи. Можна, звичайно, розміщувати поспіль 10 постів раз в день, але це не найкраща тактика. Чим ширше розмах, тим більше охоплення передплатників — люди в різний час дивляться стрічку і потрібно всіх зачепити.

Тимчасові рамки вибирайте самостійно і кількість постів теж. Спочатку можна публікувати всього 5 постів в день, але дуже хороших. З інтервалом в 3-4 години між ними. Але краще вибирати «топовий час» для вашої аудиторії. Заробляти на групі вконтакті вийде, якщо добре продумати цей процес. А ось конкретний час сказати не зможу — у кожної теми він свій.

Наприклад, мами часто заходять, коли дитина спить вдень і ввечері, коли поклали малюка. Офісні працівники (та й бізнесмени здебільшого) перевіряють соцмережі по дорозі на роботу, в обід і після роботи по дорозі додому. Тобто ранок, обід, вечір — це час, коли потрібно частіше розміщувати пости.

Коли публікувати записи у групі

Проаналізуйте самі свою поведінку і коли ви перевіряєте записи (якщо ви підходите під цільову аудиторію вашої групи). Оптимальний час за київським часом: з 12 до 14 та з 18 до 21. На цей час припадає основна активність користувачів ВК.

Вручну давно ніхто нічого не наповнює — всі пости треба ставити таймер ВК або використовувати сервіси автопостінгу. Найвідоміший з безкоштовних — sociate. Потрібно один раз створити розклад, і після цього просто додавати нові записи і вони автоматично будуть підлаштовуватись під графік публікації. Дуже зручно!

Просування групи Вконтакті

Перш ніж переходити до просування, потрібно розмістити як мінімум 10 постів — у порожні групи люди підписуються неохоче. Коли цей момент буде залагоджено, переходимо безпосередньо до просування. Можна виділити кілька безкоштовних і кілька платних способів, розглянемо їх.

Безкоштовні методи — рекомендую почати  з них, а вже потім підключати платні. Щоб люди бачили хоча б 1000 підписників, а не декілька чоловік — це може відштовхнути.

Взаємні вступи — звернутися до спеціальні групи, де початківці-адміністратори вступають у ваші групи, а ви у їхні. Так ви допомагаєте один одному на перших порах. Швидкість розкрутки досить повільна — близько 20-30 чоловік в день, і люди неактивні.

Користуємось автоматичною накруткою підписників для груп

Накрутка безкоштовними сервісами — я рекомендую сервіс “Втопе“, тому що він безкоштовний і дуже простий в освоєнні. Все що потрібно — додати свій обліковий запис, який програма буде використовувати для автоматичного «вступу» в інші групи, а інших користувачів приводити в вашу групу. Повільно, зате автоматично.

Взаємна реклама — актуально, коли кількість підписників буде хоча б на рівні 500 осіб. Потрібно знайти схожу групу зі схожою тематикою й аналогічними показниками та запропонувати ВП (взаємні піар). Ви розміщуєте їх рекламний пост, вони розміщують ваш і так ви обмінюєтеся підписниками. На перших порах ефективність мала, тому що ні у вас, ні в іншого адміністратора активних користувачів толком не буде. Але це краще, ніж нічого.

Можна було б запропонувати ще «спам в інших групах», але я не рекомендую. Результати того не варті, а вас можуть заблокувати, так і групу теж. Так що краще не зв’язуватися.

Платні методи просування групи вконтакті

Платні методи — тут не дуже багато способів, але на них ви заощадите масу часу. Можна за тиждень домогтися таких результатів, яких не отримаєте за місяць-два безкоштовних.

Купівля вступів — платити в середньому близько 0,5-1 рубля людині, щоб він вступив в вашу групу і чистився в ній. За 500-1000 рублів ви за 2 дні зможете швидко підвищити кількість передплатників до 1000 і вийдете з «молодшої ліги». Звичайно, такі люди все одно не будуть активно читати ваші пости, лайкати або ділитися ними, та й більшість врешті-решт перетворяться в «собачок» (віддалені аккаунти), але скільки часу можна заощадити. Список всіх сайтів для накруток в цій статті. До речі, якщо хочете заощадити — самі виконуйте завдання за гроші, а зароблені кошти пускайте на розкрутку групи.

Купівля реклами — починати краще після 1000 чоловік, підготувати добре групу: поставити красиву автатарку, додати привабливий статус, створити пару тем для обговорення, аудіо, відео, картиночки і мінімум 10 КРАЩИХ постів, щоб зачепити. Саме в перші дві секунди людина вирішує — підписатися або піти.

На купівлі реклами зупинюся детальніше, щоб ви не помилилися і правильно зрозуміли як заробляти на групі вконтакті. Отже, рекламу можна замовляти там, де ви будете її потім продавати (прочитаєте нижче, не буду повторюватися). Найскладніше — вибрати хорошу групу за адекватною ціною. І підібрати рекламний пост.

Що таке рекламний пост

Рекламний пост — це цікава історія, яка обривається на середині посиланням «прочитати продовження за посиланням». Всі ви бачили ці записи, так що швидко розберетеся, що до чого. Знайти ефективний рекламний пост — це дуже складно. Доведеться випробувати дуже багато варіантів, перш ніж почне виходити.

Загалом вам потрібно знайти хороший пост, додати красиву картинку без вашого водяного знака (це відлякає читачів). Закріпіть пост в шапці (для цього натисніть на дату публікації і внизу виберіть Закріпити) і готово. При купівлі реклами потрібно давати половину тексту (ну або третина, чверть, залежить від розмірів) і картинку — посилання додасть адмін групи.

Вибираємо групу для реклами

При виборі групи для реклами орієнтуйтеся на ОХОПЛЕННЯ ПІДПИСНИКІВ. Це єдиний показник, який важко накрутити. Співвідношення між ціною і охопленням залежить від тематики: Розважальна — 5 рублів за 1000 охоплення передплатників. Жіноча — 10 рублів за 1000. Бізнес — 15 рублів/1000.

Орієнтовні розцінки, в основному потрібно дивитися на картину загалом — скільки постів виходить на добу, який СРМ (вартість реклами за 1000 показів), активність (лайки, репости). В sociate наприклад дуже зручно оцінювати всі показники: оцінка ефективності реклами в sociate Скільки доведеться витратити грошей на просування — залежить тільки від вас і тематики групи. Але без цього ви не дізнаєтесь як заробляти на групі Вконтакті. Бізнес групи складно розвивати, розважальні набагато швидше. Два роки тому ціна підписника для цитатника була близько 1,5-2 рубля. Для бізнес тематики від 5 до 10 рублів.

Поєднуйте безкоштовні та платні способи, щоб з мінімальними втратами розвинути групу і досягти хороших показників. Купуйте рекламу, робіть ВП, з обережністю накручуйте і в підсумку ви зможете дійти до перших серйозних результатів — охоплення передплатників 1000 на добу. З цього моменту перед вами відкриваються багато варіантів.

Не поспішайте заробити копійки

Ви можете намагатися заробляти на групі вк і раніше, коли у вас буде всього 10 реальних передплатників. Але поспішати я не рекомендую — так можна злякати майбутній успіх, полюючи за копійками.

Всього можна виділити три напрями:

  • розміщення реклами,
  • просування партнерських програм,
  • перегляд відео.

Можна створювати і розкручувати групи для продажу, але це ризикована справа.

Основні способи заробляти на групі вконтакті

Є декілька основних напрямків для заробітку на групі вк. Нижче розглянемо основні із них.

Заробіток вк на партнерських програмах

Партнерські програми — можна почати в будь-який момент, але я рекомендую почекати хоча б до охоплення в 500 чоловік за добу. Тоді вже і результати можна побачити. Партнерки краще всього вибирати під інтереси своїх читачів. Наприклад, мамам будуть цікаві курси і семінари про виховання дітей, стосунки з чоловіком, якісь інтернет-магазини з дитячими речами. Краса і здоров’я – різні інтернет-магазини модних речей (та ж lamoda), спортивне харчування тощо.

В бізнес темі — різні коучі від відомих бізнесменів і інфобізнесменів, корисні сервіси для відстеження показників або розрахунку бухгалтерії.. Ну в загальному якщо ви розумієте своїх підписників, то знаєте їх бажання. Універсальні партнерки: аліекспрес, озон, лабіринт, аптека.ру та інші.

Головне правило: намагайтеся вибирати відомі сайти на слуху, щоб у людей не виникало непотрібних думок на кшталт «а що це? Розлучення якийсь?». Плюс повинна бути доставка по всіх містах вашої країни, щоб не втратити потенційних покупців. Подивіться пости інших груп схожої тематики (великі) і подивіться, що вони рекламують. Швидше за все деякі пости з партнерськими посиланнями — відкрийте і подивіться на сайті, є розділ Партнерам.

Чи можна заробити на невеликій групі в контакті таким способом — складне питання, тому що все залежить від активності користувачів. І наскільки добре ви вгадаєте їх потреби.

Заробіток на відео вконтакті

Заробіток на розміщенні відео – відмінний спосіб, який може приносити хороший пасивний дохід. Але є обмеження — приймають тільки групи від 15 тисяч чоловік, так що доведеться почекати з цим методом. Все, що потрібно розмістити певну відео у себе в групі. За кожен перегляд можна отримати від 30 до 80 копійок, в залежності від тематики.

Дохід прямо залежить від кількості живих підписників, так що немає сенсу накручувати до 15 тисяч, щоб зірвати куш. Я знаю тільки два таких сайти: viboom.com videoseed.ru Вони дуже схожі, часто навіть ролики перетинаються, але мені чомусь набагато приємніше працювати з Вібум. Інтерфейс приємніше і розцінки вищі, а відео цікавіше.

Для розміщення потрібно натиснути кнопку Розмістити і вибрати потрібну групу. Мій найулюбленіший спосіб заробити — нічого не треба робити і контролювати, досить натиснути одну кнопку)

Продаж реклами в групі вконтакте

Третій важливий спосіб – продаж реклами. Вище згадувалось, що ви можете купувати рекламу, а через кілька місяців і самі зможете продавати. Коли у вас буде 1000 передплатників — можна додавати в спеціальні сервіси і створити прайс-лист. Але купують зазвичай в групах, де більше 10 000 передплатників і їх охоплення  від 1000 на добу.

Розцінки ставите самі, але тут знову ж таки є приблизні орієнтири — від 5 до 15 рублів за 1000 ч. охоплення читачів (залежить від тематики). Оптимально подивитися ціни конкурентів і поставити щось середнє або трохи нижче. Пости розміщають звичайно на 1 годину на перше місце + 23 години на стіні. Це означає, що протягом години після розміщення реклами не можна нічого додавати на стіну (нові записи), щоб була максимальна видимість реклами. Після цього реклама ще добу спускається вниз по стіні, після чого видаляється. Можна пропонувати різні варіанти розміщення: 2 години на першому місці, 48 годин на стіні, розміщення в посиланнях. За зовнішні посилання (не на вконтакте) прийнято додавати 10-20% від вартості, тому що це підвищує ризики.

Сервіси для заробітку на рекламі вконтакті

Якщо реклама відведе користувачів на вірусний сайт, вашу групу можуть заблокувати. Я зовнішні посилання в принципі не розміщую. Рекомендую додати свою групу скрізь, де її тільки приймуть. Я наприклад, додала свої групи на сайти: sociate — в основному рекламу беруть тут, оскільки це найвідоміший сервіс і він все робить автоматично. Та й виглядає вельми зручно. Якщо будете використовувати місцевий автопостінг, сервіс автоматично зрушить пости-порушники. Пару раз в нагоді.

заробіток на групі вконтакті

plibber.ru — ще один відомий сервіс з розміщення реклами, але мені не сподобався функціонал і що потрібно вручну розміщувати записи. Vktarget.ru — мало рекламних пропозицій надходить, хотілося б більше.

В основному там накруткою займаються, так що не варто розраховувати на високий прибуток. blogun.ru — не розбиралася толком, якщо чесно, додала групи і забула. Підходить більше для бізнес і жіночих тематик, розважальні не користуються особливою популярністю. Біржа вконтакте — це офіційна біржа вконтакте, в яку приймають всі групи, в яких охоплення передплатників вище 20 000 в день. Мені ще далеко до цих показників, так що докладно розповісти не зможу. Всі сервіси знімають відсотки за розміщення реклами, так що набагато вигідніше розміщувати рекламу безпосередньо.

Створюмо прайс на розцінки групи

Для цього потрібно створити вікі-сторінку Прайс-лист, де потрібно розписати свої ціни і варіанти розміщення. Можна скопіювати додатком «Вихідний код вікі-сторінок» чужий прайс і підправити цифри і контакти. Але краще самим написати. У перший час мало хто замовляє безпосередньо (хоча причина може бути в розважальній тематиці), у мене стали замовляти коли підписників було більше 30 000 і тоді почали надходити перші запитання про рекламу. Але все залежить від теми і самої групи.

Продаж товарів вконтакті

Продаж своїх товарів підходить для інфобізнесменів і перепродажу якихось товарів. Наприклад, замовляти на Аліекспрес годинник за 300 рублів, продавати за 3000 рублів. Зараз це користується великою популярністю, але це тема для окремої статті про перепродаж товарів.

Заробіток на продажу групи вк

Принцип простий — вам потрібно створити групу, розвинути її до гарної відвідуваності (охоплення близько 5-10 тисяч в день) і продати охочим. Але тут є кілька підводних каменів: Створювати потрібно не на основний обліковий запис, тому що групи зазвичай купують разом з акаунтом творця. А втрачати свою справжню сторінку не хочеться. За правилами ВК заборонено продавати групи, тому розміщувати оголошення «продам цю групу» може вийти боком — обговорювати потрібно на інших форумах і сайтах.

Великий ризик нарватися на шахрая — ви йому групу, а він вам не заплатить. Поскаржитися нікуди, тому що адміністрації ВК не можна сказати «він не заплатив за покупку групи», адже це незаконна операція. Так що варто дуже обережно вибирати покупців. Не вкладайте багато грошей на розкрутку групи — взаємні вступу, взаємна реклама, безкоштовна накрутка, реклама в інших групах.

Хитрість: потрібно створювати групи під популярні запити, щоб люди самі вас знаходили через пошук.

Наприклад, виходить нова комп’ютерна гра чи новий популярний гаджет — знайти хороші ключові запити і назвати групу найкращим ключем. Інші фрази використовувати в обговореннях, писати в записах, просувати за допомогою хештегів.

Скільки можна заробити на групі вконтакті?

Чи можна заробити на групі в контакті? А тепер самий цікавий момент — не варто очікувати занадто багато чого. Багато інфобізнесменів впевнено розповідають про доходи в десятки тисяч і навіть мільйони рублів з однієї групи.

Наводять як приклад відомі групи, такі як MDK  (або “Чоткий паца” у нас в Україні). Звичайно, ці групи отримують сотні тисяч гривень доходу в місяц, але скільки вони йшли до цього? Більшість великих груп почали розвиватися ще кілька років тому, коли це не було так популярно і набрати підписників коштувало копійки. Тепер ситуація зовсім інша. З кожним роком з’являється все більше груп, конкуренція зростає і підписники все частіше пропускають рекламу, не переходячи по рекламному посиланню.

Вам також сподобається:

Comments: