Як заробити на посередництві — бізнес без вкладень, перевірений часом

Заробіток на посередництві

Сьогодні я розповім про історію Олени Ткач з Москви, яка побудувала свій бізнес на такий оригінальної ідеї, як продаж червоних телефонних будок в англійському стилі. Поговоримо про заробіток на посередництві.

Але спочатку прочитайте статтю про те, як заробити гроші, а інші статті про заробіток в інтернеті читайте на сайті Фінтрамплін.

Заробіток на посередництві – оригінальний приклад

Отож про приклад Олени. З яких дизайнерських проектів ідея виникла ця ідея не обговорюється, але, як виявилося, телефонні будки нині – модний тренд.

Будка від постачальника обходилася їй в 400 тисяч рублів, для клієнта ж вона коштує 500 тисяч рублів; тобто, прибуток — 100 тисяч рублів за 1 будку. Спочатку великий «плюс» у бізнесі Олени, звичайно, полягав у тому, що вона знайшла прямого постачальника таких будок з Великобританії і налагодила пересилку їх звідти.

Потім вже самі покупці подали їй думка про те, що виробників будок (а точніше – їх якісних копій) можна знайти і на батьківщині. Про що Олена і розмістила оголошення в Інтернеті на всіх можливих ресурсах. Далі вона розширила асортимент будками власного виробництва.

Чим примітна ця історія?

Не тільки оригінальною ідеєю. Вона є своєрідним зразком бізнесу, побудованого на посередництва і підтверджує думку про те, що і в сучасному світі високої конкуренції можна заробити пристойну суму при мінімальному вкладенні коштів.

Отже, в чому його суть та з чого почати?

Перше, як вже говорилося – правильно підібрана ідея. Зараз дуже важко чимось здивувати споживачів, значить, основна ставка повинна бути на оригінальність, а часом і на креативність. Заробіток на посередництві – непроста ніша.

Бажано, звичайно, відразу ж шукати потенційних постачальників і виробників потрібного товару, а також продумати спосіб доставки.

Суть роботи посередника: «Спочатку гроші, потім – товар».

Але мінімальні вкладення для аналізу бізнес-ніші на Яндекс Дірект все одно знадобляться. Перевіряється ніша за допомогою статистики пошукових запитів.

Якщо запит добре індексується (бажано, звичайно, щоб він був на першій пошуковій сторінці), то можна приступати до складання та розміщення рекламного оголошення.

Варто перевірити потенційну аудиторію покупців

Якщо попит на товар високий, можна сміливо рухатися далі, тобто збирати контактні телефони покупців і передоплату за товар, потім вже звертатися безпосередньо до постачальників.

Не варто забувати про такий важливий момент, як порядність і виконання зобов’язань. Тому що в посередницькому бізнесі дуже важливо створити собі бажаний імідж та добре ім’я, щоб відгуки поширювалися лише в позитивному руслі і допомагали подальшого розвитку бізнесу.

Іншими словами, якщо трапляються якісь технічні накладки, треба завжди намагатися безпосередньо спілкуватися з покупцем і пояснювати йому суть питання. А якщо вже завдання стає нездійсненною, то не соромитися просто повернути йому гроші і визнати свої недоопрацювання.

Якщо механізм продажу того чи іншого товару став більш-менш налагодженим, то можна постаратися розширити рекламну компанію з допомогою створення сторінки в Мережі або навіть сайту (це, правда, буде достатньо коштів і часу, так що варто ретельно зважити таку необхідність).

Для початку найчастіше досить створення безкоштовної сторінки (pen.io, наприклад, або інших безкоштовних ресурсах). Гарні такі сторінки тим, що можна розвивати кілька напрямки одночасно і, якщо якась ніша бізнесу стає неприбутковою, то відповідну сторінку завжди можна просто закрити.

Отже, заробіток на посередництві всупереч поширеній думці про «байдикуванні», вимагає до себе достатньо уваги та зусиль. Причому, і розумових, але і фізичних, особливого на початкових стадіях розвитку.

В чому переваги виду заробітку

Найбільш позитивні моменти – це мінімальні вкладення коштів і можливість гнучкого управління і моніторингу ситуації на ринку (не «пішло» — згорнулися).

Так, для цього потрібні певні здібності і навіть знання. Але, в принципі, таким видом бізнесу може спробувати зайнятися кожен, хто не полінуватися проаналізувати купівельний попит і зробити кілька кроків в потрібному напрямку.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Вам також сподобається:

Залиште коментар

Сповітити про
avatar
wpDiscuz