Які статті писати для продажу в інтернеті?

як продати статтю

У якості стабільної роботи через інтернет нерідко вибирається копірайтинг і виникає питання які статті писати. Це дійсно хороший вид заробітку, який підходить багатьом людям і не вимагає навичок програмування, знань у сфері дизайну або тонких аналізів. Тим не менш, навіть така діяльність вимагає професійного підходу.

Які статті писати для продажу? Поки ви не зможете точно відповісти на дане питання, швидких продаж статей не чекайте.

Вам доведеться викладати матеріали і довго чекати, поки знайдеться покупець (якщо взагалі знайдеться). Це основна складність в роботі копірайтерів, особливо для новачків.

На які теми писати статті на продаж?

Є певні тематики, в яких активніше ведуться продажі. Власники сайтів часто вибирають однакові теми для своїх ресурсів (наприклад, виходячи з прибутковості), тому можна, спочатку розібратися, статті на яку тему купують частіше.

Список найпопулярніших тематик представлений в статті Як писати статті. Доповнити його можна ще кількома варіантами:

  • Форекс;
  • діти;
  • успіх і саморозвиток;
  • мода;
  • кулінарія;
  • інтер’єр;
  • комп’ютери;
  • інтернет.

Вийти на швидкі продажі і знайти багато постійних клієнтів можна в кожній категорії. Деякі копірайтери пишуть невеликі оповідання і також стабільно заробляють великі гроші.

Якщо ви хочете побудувати успішну кар’єру, засвойте поради копірайтерам.

Професіонали порівнюють копірайтинг з мистецтвом, адже не кожному автору вдається створювати реально цікаві, оптимізовані, якісні та інформативні матеріали. Новачкові про це потрібно пам’ятати і прагнути до підвищення рівня знань.

Чому мої статті ніхто не купує?

Активно працюючи з біржами, багато авторів незадоволено низьким обсягом продаж. Нічого дивного в цьому немає, вони навіть не намагалися розібратися, які статті краще писати для продажу. Природно, вони повинні бути унікальні, без помилок та з ключовими словами, але іноді цього недостатньо.

Власні статті для продажу – чудовий варіант заробітку в інтернеті без вкладів. Вони будуть приносити вам пізніший “пасивний” дохід, коли ви цього не очікуєте.

Щоб розібратися, про що краще писати, необхідно спочатку визначити цільову аудиторію. Хто буде купувати тексти? Визначивши портрет покупця, ви зможете відповісти на інше важливе питання – що йому потрібно. Наприклад, ваша цільова аудиторія – це власники автомобільних сайтів, тепер можна розбиратися, що їх зацікавить.

Першим ділом відкривайте WordStat і аналізуйте ключові слова. Досвідчені вебмайстри теж звертаються до статистики, вони хочуть отримувати статті, які будуть приводити людей на сайт. Деякі навіть беруть ключові фрази і вводять їх в формі пошуку.

Крім цього потрібно враховувати актуальну інформацію та останні тенденції. Можете не сумніватися, що власник сайту про моду зацікавиться статтею «Мода на капелюшки 2017». Це актуально, а значить, може зацікавити відвідувачів сайту.

Хочете точно знати, що у вас куплять? Поставте себе на місце власників сайтів і подумайте, яку інформацію вони хочуть бачити на своїх ресурсах.

Відвідуючи профілі копірайтерів на Advego і Etxt можна помітити, що багато хто не заморочуються і пишуть про що завгодно. Далеко не кожна тема зацікавить потенційного покупця, а також важливу роль відіграє її назва. Те, як подається стаття (заголовок, опис, наявність зображень і ключових слів), впливає на зацікавленість покупців.

Не просто стати професійним копірайтером хоча б тому, що без певних проб і досвіду неможливо розібратися, які матеріали будуть купувати. Тепер ви знаєте, в якому напрямку необхідно мислити, у вас точно вийде підібрати кращі теми та завоювати увагу покупців.

Якщо хочете подякувати авторам - поділіться матеріалом в соцмережах

Вам також сподобається:

Залиште коментар

Сповітити про
avatar
wpDiscuz