5 способів заробити на партнерській програмі через соцмережі

Заробіток на партнерських програмах через соцмережі

Напевно, всі думали про заробіток в інтернеті, але не всі на це зважилися. А якщо й намагалися, то швидко засмучувалися і кидали. Тому у своїй статті розповімо, як вийти на хороший заробіток на партнерських програмах через соцмережі.

Щоб стаття не була голослівною теорією, давайте розберемо всі способи на конкретному прикладі – партнерська програма нашої компанії. Перед тим як ви втянетесь в читання, зроблю невеликий ліричний відступ про самій програмі.

Заробіток на партнерських програмах – приклад

За умовами партнерської програми можна заробити до 15% замовлення з кожного залученого клієнта. Після того, як користувач перейде по реферальному посиланню і активує свій аккаунт, він закріпиться за вами, тобто в подальшому ви будете отримувати відсоток від суми замовлень.

Реферальне посилання виглядає наступним чином: https://1ps.ru/?p=123456, цифри 123456 – це ваш унікальний партнерський код.

Як заробити на партнерках через соцмережі

Тепер перейдемо до головної частини матеріалу. Як ви зрозуміли, головна мета при роботі з цією партнеркою – залучити клієнтів і мотивувати їх на реєстрацію. Щоб це зробити, можна використовувати кілька способів. Про них і піде мова.

Запис у групі соцмережі

Самий простий і легкий спосіб – розмістити у себе запис на сторінці або в своєму співтоваристві.

Після переходу по посиланню, користувач активує промокод, отримає бонусний матеріал і автоматично закріплюється за автором посту.

Враховуйте тематику групи і робіть корисні пости. Якщо у вас спільнота присвячено продажу сноубордного спорядження, а ви розмістили пост про те, як просунути сайт, то навряд чи зустрінете таким чином клієнтів. Постарайтеся зробити пост максимально привабливим для своїх користувачів.

Крауд-маркетинг

Так-так, і тут  можна використовувати заробіток на партнерських програмах через соцмережі. Якщо ви ніколи не чули про крауд-маркетинг, то про нього можете почитати тут.

Найголовніше в цьому способі – знайти відповідний пост. Для пошуку можна використовувати сервіс Лідсканер або промоніторити згадки вручну.

Наприклад, Лідсканер парсить соціальні мережі і показує останні оновлення та згадки для кожної рубрики. В нашому випадку це буде розділ «Інтернет-маркетинг».

Сервіс Лідсканер

У даному сервісі можна вибрати тематику, локацію і ключові слова. Єдине АЛЕ, що є, – в безкоштовному режимі можна дивитися тільки ліди, які були залишені 14 днів назад і довше.

З ручним способом все складніше. Якщо, наприклад, ввести в пошукову рядок ВКонтакте запит «потрібна оптимізація», то з’явиться величезна кількість невідповідної інформації.

Погодьтеся, досить проблематично шукати серед цього потоку інформації те, що вам підійде. Ще один важливий момент, постарайтеся, щоб ваші коментарі виглядали максимально природно.

Це платний спосіб. Якщо у вас є спільнота, то ви можете дати рекламне оголошення. Робиться це досить просто, досить вибрати запис, яку ви хочете рекламувати, і натиснути на кнопку «Рекламне оголошення».

Далі вам буде запропоновано список параметрів:

Постарайтеся налаштувати їх як можна точніше. Також рекомендуємо ставити ціну за покази в районі 75% від рекомендованої вартості. Тобто якщо ВК рекомендує поставити – 190 руб. за 1000 показів, то ви можете вписати 140 рублів.

Далі поповнюєте баланс і запускаєте кампанію. Вся статистика по показам є в Особистому кабінеті.

Ще одне невелике нагадування. Не забувайте в своєму пості коректно прописати посилання. В даному випадку – поставити партнерський код. Якщо не хочете, щоб її хтось бачив, то можете скористатися скорочуванням посилань:

  • Google: http://goo.gl/
  • ВКонтакте: http://vk.cc/
  • Яндекс: https://clck.ru/

Такий рекламний запис буде відображатися у стрічці новин користувачів, які підходять під задані параметри.

Реклама в спільнотах

Цей метод теж вимагає витрат. Ви можете розміщувати рекламу свого запису в інших спільнотах, які підходять під тематику.

Для того щоб запустити таку рекламу, зайдіть в свій рекламний кабінет у ВК. І виберіть розділ «Реклама в спільноі», а потім перейдіть до «Запису». Там можна створити рекламний пост або вибрати його репостом потрібного запису. Всі записи проходять модерацію.

Після того, як пройде модерація, вибираємо майданчик, у якому буде показуватися оголошення. Попередньо необхідно оцінити вартість і наявність майданчика по нашій тематиці в розділі «Доступні майданчики». Там ви побачите спільноти, на яких можливо розмістити своє оголошення.

Налаштуйте параметри пошуку: тематика, ціна, кількість учасників та їхню стать. Якщо не хочете злити бюджет дарма, рекомендую звернути увагу на статистику охоплення запису для кожної спільноти. Так ви зможете відфільтрувати непотрібні і малоефективні майданчики. Ваша реклама буде показуватися у вибраній групі.

Тізерна реклама в соцмережах

Цю рекламу відрізняє відносно невелика ціна. В якості прикладу розглянемо рекламу в myTarget. Після того, як зареєструватися в системі, потрібно створити рекламну кампанію. При створенні вибираємо розділ «Сайт».

Після цього система надасть вам вибір рекламних продуктів. Нас цікавить тізерна реклама, тому клікаємо на «Тізер 90×75 в соцмережах і сервіси».

Наступний крок – створити рекламне оголошення. Заповніть всі рядки, напишіть привабливе оголошення і завантажте картинку потрібного формату, також не забудьте коректно прописати партнерську ссилку.

Далі йдуть параметри: тематика, вік аудиторії, інтереси, час показу, регіон показу і ціна за клік.

Така реклама буде показуватися у всіх проектах, які належать Mail.ru Group. Ще, наприклад, якщо ви хочете заробити на сегменті b2c, то підійде реклама в Instagram.

Замість висновку

З допомогою соціальних мереж можна заробити чималі гроші, але потрібно робити це правильно і з розумом. Насамперед рекомендуємо розібратися в тому, хто ваша цільова аудиторія і чого вона хоче. Також не забувайте, крім соцмереж є ще майданчики для розміщення: особистий сайт, форуми, блоги та багато іншого.

Вам також сподобається:

Comments: